بیمارستان سیدالشهدا سمیرم دست به گریبان با مشکلات / خیرین نگاه ویژه داشته باشند

سمنا- بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم با توجه به نیاز بالای شهرستان از اکثر امکانات بهداشت و سلامت بی بهره بوده و دست به گریبان کمبود بودجه می باشد.

سمنا- بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم با توجه به نیاز بالای شهرستان از اکثر امکانات بهداشت و سلامت بی بهره بوده و دست به گریبان کمبود بودجه می باشد.

مدیر بیمارستان شهرستان سمیرم صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سمنا گفت: خیرین شهرستان سمیرم جهت تجهیز این بیمارستان باید نگاه ویژه داشته باشند.
مریم پیروزی با اشاره به نقش مهم خیرین در شهرهای دیگر اظهار داشت: خیرین شهرستان سمیرم می توانند با نگاه ویژه به این بیمارستان مسوولین را در خدمت رسانی بهتر به همشهریان و مراجعین یاری نمایند زیرا که این بیمارستان نیاز به تجهیز و یا تعویض بسیاری از دستگاهای خود را دارد.
وی در ادامه با اشاره به انجمن خیرین سلامت شهرستان سمیرم گفت: این انجمن در حال ثبت است که درصورت تکمیل ثبت آن می توان گامی بلند در بخش سلامت سمیرم برداشت.
پیروزی نبود پزشک متخصص در بیمارستان سید الشهدای شهرستان سمیرم را مهمترین دلیل اعزام بیماران به شهرهای اطراف دانست و تصریح کرد متخصصین داخلی، جراحی زنان و زایمان، طفال، بیهوشی از مهمترین نیاز های بیمارستان سیدالشهدا شهرستان سمیرم می باشد که جهت جذب آن در حال گفتگو هستیم.
وی آماده نبودن چارت سازمانی بیمارستان سید الشهدا را از طرف دانشگاه علوم پزشکی مهمترین دلیل عدم همخوانی جذب نیرو و نیاز شهرستان دانست و گفت : هنوز جذب نیرو بر اساس چارت بیمارستان امام خمینی صورت می پذیرد و این سبب بوجود آمدن مشکلات نیروی انسانی می گردد.
مدیر بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت ۳۰ درصد نیروها ، نیروهای طرح بوده و تنها ۹ ماه در این بیمارستان حضور دارند که حدود ۳ ماه آن تحت آموزش بوده و حدودا ۶ ماه بازدهی دارند.
پیروزی گفت یکی دیگر از دلایل مشکل بودجه عدم پرداخت معوقات  شرکت های بیمه بیمه می باشد که هنوز بدهی خود را از آبان ماه سال گذشته تا کنون نپرداخته اند.
وی همکاری شهرداری سمیرم را با این ارگان ضعیف دانست و خواستار شد: علاوه بر توجه به فضای سبز، دفن مرتب و منظم زباله های بی خطر شده ؛ به ورودی این بیمارستان بدلیل ورود آمبولانس که گاها حامل بیمار تصادفی و نخاعی می باشد رسیدگی شود.

Go to TOP